Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie vlivu parametrů modelu na simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Šandera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá základními testovacími procedurami prováděnými společnostmi Euro NCAP a RCAR. Věnuje se zejména pojišťovacímu nárazu a popisuje postup tvorby modelu, simulaci a náraz na bariéru. Zkoumá vliv změny meze kluzu, tloušťky a zpevnění materiálu deformačního členu na simulaci pojišťovacího nárazu, především množství pohlcené energie deformačním členem.
Návrh deformačního členu pro simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Rydlo, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především základními nárazovými testy prováděnými organizacemi EuroNCAP a RCAR. Na základě předpisu RCAR pro náraz za nízkých rychlostí je pomocí virtuálních simulací navrhován nový deformační člen pro vozidlo Ford Taurus. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj nový deformační člen, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení deformačního členu a vzájemně dané varianty srovnat.
Crash test and its effect on cooling module design
Hačunda, Patrik ; Lapčík, Josef (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with a research on the topic " Crash test and its effect on cooling module design". The thesis contains basic data of the European legislation, information about the companies performing crash tests, description and function of the individual parts of the cooling module and last but not least description of the elements compensating for low speed crash. A simulation of a frontal structural impact test is developed based on the RCAR code.
Návrh deformačního členu pro simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Rydlo, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především základními nárazovými testy prováděnými organizacemi EuroNCAP a RCAR. Na základě předpisu RCAR pro náraz za nízkých rychlostí je pomocí virtuálních simulací navrhován nový deformační člen pro vozidlo Ford Taurus. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj nový deformační člen, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení deformačního členu a vzájemně dané varianty srovnat.
Studie vlivu parametrů modelu na simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Šandera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá základními testovacími procedurami prováděnými společnostmi Euro NCAP a RCAR. Věnuje se zejména pojišťovacímu nárazu a popisuje postup tvorby modelu, simulaci a náraz na bariéru. Zkoumá vliv změny meze kluzu, tloušťky a zpevnění materiálu deformačního členu na simulaci pojišťovacího nárazu, především množství pohlcené energie deformačním členem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.